wtorek, 6 maja 2014

Jubileusz 20-lecia instytucji kultury Pałac Lubostroń

30 kwietnia 2014 roku  miałem ogromną przyjemność uczestniczyć  w uroczystości jubileuszu 20-lecia instytucji kultury Pałac Lubostroń. Jubileusz zgromadził wiele znamienitych osób ze świata kultury, gościem honorowym była aktorka Emilia Krakowska. Dyrektorem instytucji od 14 lat jest Andrzej Budziak. Słowom pochwał w kierunku zarządzających Pałacem nie było końca.  Były życzenia, gratulacje, nagrody dla dyrektora i pracowników. Andrzej Budziak również dziękował przyjaciołom  Pałacu za wieloletnią współpracę i życzliwość. Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu znalazłem się w gronie osób wyróżnionych. Za okazaną przyjaźń i wsparcie dla Pałacu Lubostroń otrzymałem przepiękną  statuetką Atlasa.


 Według mojej opinii to w Pałacu Lubostroń dotykamy sztucznego piękna, dotyczącego tego, co człowiek tworzy dzięki swej wyobraźni i pracy. Podziwiamy obrazy, rzeźby, architekturę, muzykę, poezję, teatr. To w Pałacu Lubostroń doświadczamy przyjemności, radości, przebłysku pełni - które są konsekwencją kontemplacji piękna i czynią nas  szczęśliwymi.
To w Pałacu Lubostroń doświadczamy satysfakcji wynikającej z uznania.

Jubileusz instytucji został uświetniony recitalem skrzypcowym "Od Bacha do Pendereckiego" znakomitej Patrycji Piekutowskiej. Zawsze z wielką przyjemnością wracam do Lubostronia.

 zdjęcia: archiwum Pałacu Lubostroń
Więcej o Lubostroniu http://www.palac-lubostron.pl/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz